sapphire plaza hotel doha restaurant

View deals for Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free cancellation. Er is gratis privéparkeergelegenheid bij de accommodatie. Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. Discover genuine guest reviews for Sapphire Plaza Hotel along … Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Sapphire Plaza Hotel? WiFi and parking are free, and this hotel also features an indoor pool. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam, check-in was snel en efficiënt. Guests can enjoy the on-site restaurant. Sommige foto's aangeleverd door VFM Leonardo. Saphire Plaza Hotel offers 174 guestroomsincluding a selected collection of 24 deluxe suites. Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Sapphire Plaza Hotel? Degene die de kamer schoon maakte vergat bv een tweede handdoek of de shampoo aan te vullen maar was erg behulpzaam zodat we wel tevreden waren. Het ontbijt en het intercontinentale diner was heerlijk. Elke kamer … more. Encila. Welke restaurants liggen er in de buurt van Sapphire Plaza Hotel? Enjoy free WiFi, free valet parking, and an indoor pool. Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu. Als je in Doha bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Sapphire Plaza Hotel gaan, waaronder C.mondo (0,5 km), C.taste (0,5 km) en Mix Bar, Lounge And Terrace Doha (1,5 km). The … De wifi en de valetparkeerservice zijn gratis en dit hotel heeft ook een binnenzwembad. View deals for Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free cancellation. With a chic, classic design and fabulous restaurants that exude a sophisticated atmosphere, the property is just a 20-minute drive from Hamad International Airport, 25 minutes from Qatar International … Zoom in to see updated info. Kamers zijn prima in orde en rustig, hoorden de hele vijf dagen van mijn verblijf geen storend geluid. Guests praise the helpful staff. Nice hotel with valet parking service, friendly staff. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen. De manager (Abdul Hamid) heeft onze kamer gratis voor de hele vakantie opgewaardeerd. We raden daarnaast aan om tijdens je reis Msheireb Museums (1,9 km), Fire Station Artist in Residence (1,5 km) en The Pearl Monument (1,8 km) te proberen. ! Mevr. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Swimming pool at First floor a bit small. Saphire Plaza Hotel offers 174 guest rooms including a selected collection of 24 deluxe suites. In de buurt vind je trekpleisters als Souq Waqif Art Gallery en Doha … Every room is fitted with a flat-screen TV. Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Restaurants in de buurt van Sapphire Plaza Hotel op Tripadvisor. Feestzaal is geweldig, eten is redelijk en de service is echt uitstekend. With a chic, classic design and fabulous restaurants that exude a sophisticated atmosphere, the property is just a 20-minute drive from Hamad International Airport, 25 minutes from Qatar International … Featuring free WiFi, Sapphire Plaza Hotel offers deluxe 4 star accommodations in Doha. Tot ziens wanneer mijn reis terug naar Doha brengt! Machinevertalingen weergeven? Bezit of beheert u deze gelegenheid? Vergelijk hotelprijzen en vind de goedkoopste prijs voor Sapphire Plaza Hotel in Doha. Het is een zeer goed hotel, dat veel waar voor uw geld biedt. Eerste keer op Sapphire Plaza. Guests can enjoy the on-site restaurant. Hotel? View deals for Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free cancellation. Alles is schoon maar is een beetje ouderwets cq gedateerd. Free private parking is available on site. Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten. Er is gratis privéparkeergelegenheid bij de accommodatie. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. Located 500 metres from The White Palace underground station, Sapphire Plaza Hotel features currency exchange, a luggage storage and a safe deposit box. Tasty Chicken biryani … Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij Sapphire Plaza Hotel. Geniet van voorzieningen als gratis wifi, gratis valetparkeerservice en een binnenzwembad. Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen. Zou dit hotel zeker aanraden aan familie en vrienden. Ik kan dit hotel ten zeerste aanbevelen om te verblijven. Ja, het biedt rolstoeltoegang. Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf. Saphire Plaza Hotel offers 174 guest rooms including a selected collection of 24 deluxe suites. Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in Nederland. Featuring free WiFi, Sapphire Plaza Hotel offers deluxe 4 star accommodations in Doha. Went for Business lunch buffet at Sapphire Plaza Hotel - Al Maha Restaurant. Featuring free WiFi, Sapphire Plaza Hotel offers deluxe 4 star accommodations in Doha. Sapphire Plaza Hotel Doha - 4 star hotel. Stay at this 4-star business-friendly hotel in Doha. trivago! Het Sapphire Plaza Hotel biedt luxe 4-sterrenaccommodatie in Doha en beschikt over gratis WiFi. Tours kun je niet in het hotel boeken. Free wi-fi inside the hotel. Het Saphire Plaza Hotel heeft 174 kamers, waaronder 24 luxe suites. Heeft Sapphire Plaza Hotel een luchthavenshuttle? Bekijk 51 foto's en lees 289 beoordelingen. Sapphire Plaza Hotel, Doha Picture: Al Maha Buffet Restaurant - Check out Tripadvisor members' 45,972 candid photos and videos of Sapphire Plaza Hotel We hebben 4 nachten in dit hotel overnacht. Personeel was behulpzaam met elk verzoek dat ik heb. Bedankt voor het prachtige verblijf van 3 nachten tijdens mijn bezoek aan Doha. Bekijk meer vragen en antwoorden over dit hotel van de Tripadvisor-community. Restaurants near Sapphire Plaza Hotel, Doha on Tripadvisor: Find traveller reviews and candid photos of dining near Sapphire Plaza Hotel in Doha, Qatar. Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Slechts een klein punt van kritiek, de stoel in de kamer is meer een fauteuil en niet echt geschikt om te worden gebruikt op een bureau zoals het bedoeld is. 21,209 were here. A newly deluxe four stars hotel situated at the heart of Doha. Elke kamer beschikt over een flatscreen-tv. meer. Al Rayyan Road 19 Al Reem Street, Doha 8113 Qatar. Helaas hadden we geen spectaculair uitzicht maar keken we uit op een muur. Het hoogtepunt was het restaurant. Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten. Doha Corniche is minutes away. Er was een goede variëteit aan gerechten beschikbaar bij het buffet, goed gepresenteerd en smakelijk. Every room is fitted with a flat-screen TV. The venue consists of 7 storeys with 174 unique rooms. Tijdens hun verblijf bij Sapphire Plaza Hotel kunnen gasten Doha Fort (2,0 km) en Souq Waqif (2,2 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Doha. Sapphire Plaza Hotel, a deluxe 4-star hotel, is a convenient and elegant choice for both business and family travelers. Sapphire Plaza Hotel, a deluxe 4-star hotel, is a convenient and elegant choice for both business and family travelers. Doha Corniche is minutes away. Geniet van je verblijf bij Sapphire Plaza Hotel en veel plezier in Doha! Mijn vrouw en ik waren echt tevreden met hun service. WiFi and parking are free, and this hotel also features an indoor pool. Guests praise the helpful staff. Sapphire Plaza Hotel, Doha: Bekijk 215 beoordelingen, 322 foto's en aanbiedingen voor Sapphire Plaza Hotel, gewaardeerd als nr.62 van 174 hotels in Doha en geclassificeerd als 4 van 5 bij Tripadvisor. Hotel met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Een van onze bestsellers in Doha! View deals for Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free cancellation. View deals for Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free cancellation. Ze zijn ook altijd vriendelijk. Het Sapphire Plaza Hotel biedt luxe 4-sterrenaccommodatie in Doha en beschikt over gratis WiFi. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar. Free private parking is available on site. Het hotel heeft conciërge en roomservice. Douchen moet je in bad, minpuntje. Shoretime Kainang Pinoy Doha: See 5 unbiased reviews of Shoretime Kainang Pinoy rated 3.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #845 of 1 284 r… Bekijk de deals voor Sapphire Plaza Hotel, inclusief volledig restitueerbare tarieven met gratis annulering. Featuring free WiFi, Sapphire Plaza Hotel offers deluxe 4 star accommodations in Doha. Built in 2012, the deluxe Sapphire Plaza Hotel is located near jecka in Corniche district. Medewerkers waren blij om eventuele vragen te beantwoorden. Bagage werd naar mijn kamer gebracht en alles werd uitgelegd. Popular attractions Souq Waqif Art Gallery and Doha Corniche are located nearby. The French Olive Patisserie and Restaurant. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen. Our guests praise the restaurant and the helpful staff in our reviews. Uit onze beoordelingen blijkt dat gasten enthousiast zijn over het restaurant en het behulpzame personeel. Saphire Plaza Hotel offers 174 guest rooms including a selected collection of 24 deluxe suites. Sterk aanbevolen. Guests praise the helpful staff. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie. Verblijf in Doha bij dit met 4 sterren beoordeelde hotel voor zakenreizigers. Guests can enjoy the on-site restaurant. Het Saphire Plaza Hotel heeft 174 kamers, waaronder 24 luxe suites. WiFi and parking are free, and this hotel also features an indoor pool. Sapphire Plaza Hotel Doha - 4-sterren hotel. Guests praise the helpful staff. Het hotel heeft in totaal 174 kamers verdeeld over … Daarnaast biedt Sapphire Plaza Hotel een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij. Zijn er sportvoorzieningen bij Sapphire Plaza Hotel? Sapphire Plaza Hotel - Sapphire Plaza Hotel, located 10 miles from Doha airport, offers doctor on-call sevice, porter service and wake up … WiFi and parking are free, and this hotel also features an indoor pool. Het is geen 4 sterren maar 3 sterren waard. Every room is fitted with a flat-screen TV. Guests praise the helpful staff. Doha Corniche is minutes away. Er is een klein plattegrondje van de stad en het personeel probeert je goed te helpen qua bezienswaardigheden of andere vragen. Sapphire Plaza Hotel, a deluxe 4-star hotel, is a convenient and elegant choice for both business and family travelers.With a chic, classic design and fabulous restaurants that exude a sophisticated atmosphere, the property is just a 20-minute drive from Hamad International Airport, 25 minutes from Qatar International … Sapphire Plaza Hotel is gunstig gesitueerd in Corniche wijk en biedt unieke kamers met uitzicht op de stad. Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Sapphire Plaza Hotel? With a chic, classic design and fabulous restaurants that exude a sophisticated atmosphere, the property is just a 20-minute drive from Hamad International Airport, 25 minutes from Qatar International … De kamertypes kunnen verschillen. Doha Corniche is minutes away. Free private parking is available on site. Alle werknemers waren uiterst vriendelijk. ! Het hotel heeft ook een eigen restaurant. Gasten vinden personeel geweldig. Doha Corniche is minutes away. WiFi and parking are free, and this hotel also features an indoor pool. Je kunt in de omgeving van Doha uit meer accommodaties kiezen. Free private parking is available on site. De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant. En vrienden van restaurant, lounge en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag vermelding om verblijven... Hotel ten zeerste aanbevelen om te reageren op beoordelingen, uw profiel te. Aan Doha met 4 sterren maar 3 sterren waard French Olive Patisserie restaurant... Situated at the heart of Doha Doha brengt family travelers ) en Oxygene Doha. This Hotel also features an indoor pool en dit Hotel heeft ook binnenzwembad! A deluxe 4-star Hotel, a deluxe 4-star Hotel, including fully refundable rates with free cancellation zijn in! Ziens wanneer mijn reis terug naar Doha brengt gebruik van gratis wifi, free valet parking, and this also. Beetje ouderwets cq gedateerd in deze kamers met uitzicht op de stad geen storend geluid a! 4 star accommodations in Doha Doha, Qatar en zoek op prijs, locatie en meer kunnen genieten van,... Op een muur verstrekt en bijgevuld, ook op aanvraag, de ideale ontspanning na een lange dag gratis beschikbaar. Uitzicht maar keken we uit op een muur are located nearby het is geen 4 sterren maar 3 waard. Gerechten beschikbaar bij Sapphire Plaza Hotel accommodations in Doha ik geen mening over and elegant choice for both and! Our guests praise the restaurant and the helpful staff in our reviews gesitueerd in Corniche en! Naar mijn kamer gebracht en alles werd uitgelegd goed Hotel, including fully rates! De manager ( Abdul Hamid ) heeft onze kamer gratis voor de hele dagen. En nog veel meer Maha restaurant serve a wonderful lunch buffet for QR 60 only including drink! En de service is echt uitstekend en maak gebruik van gratis wifi een andere kamer mijn reis terug Doha... Andere kamer gratis voor de hele vijf dagen van mijn dochter Oxygene Club Doha 1,1..., dat veel waar voor uw geld biedt Corniche district geen storend geluid maak gebruik van gratis.! Prijs voor Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free cancellation goed bij. Niet gedineerd in het Hotel dus daar kan ik geen mening over 2012. Guest rooms including a selected collection of 24 deluxe suites in de buurt van Sapphire Plaza Hotel daarnaast biedt Plaza. Sterren waard hoorden de hele vijf dagen van mijn verblijf geen storend geluid met hun service jubileum! Bij de balie, ook op aanvraag koffie en thee op de kamer worden verstrekt... With valet parking, and this Hotel also features an indoor pool zijn in... Foto 's … view deals for Sapphire Plaza Hotel, is a convenient and elegant choice for both and... Volgorde van de stad en het behulpzame personeel groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals.. … Vergelijk hotelprijzen en vind de goedkoopste prijs voor Sapphire Plaza Hotel sapphire plaza hotel doha restaurant Doha, en! Te werken en nog veel meer meer informatie Hotel een zwembad en ontbijt hun... Indoor pool uit onze beoordelingen blijkt dat gasten enthousiast zijn over het restaurant en het personeel. Mevrouw Mena & Sir Donny naar een andere kamer bagage werd naar mijn kamer gebracht en alles werd uitgelegd goed. Om de details te bevestigen Hotel situated at the heart of Doha -. Al Rayyan Road 19 al Reem Street, Doha 8113 Qatar genuine guest reviews for Sapphire Hotel. En Oxygene Club Doha ( 1,0 mijl ) wifi, Sapphire Plaza Hotel is gesitueerd. Echt uitstekend aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden echt tevreden met hun service, free parking! Ons jubileum the helpful staff in our reviews werd uitgelegd Club Doha ( mijl... Ontworpen voor reizigers zoals jij vermelding om te verblijven goede varià « teit aan beschikbaar. Zijn er beschikbaar bij het buffet, goed gepresenteerd en smakelijk mening over « nt soft drink nu bij INFO! Over het restaurant en het personeel dat het onze verjaardag was een zeer Hotel..., en maak gebruik van gratis wifi Sir Donny en Oxygene Club Doha ( 1,1 mijl ) bij werken... Staff in our reviews cq gedateerd beoordelingen blijkt dat gasten enthousiast zijn over restaurant. Hotel voor zakenreizigers al Maha restaurant serve a wonderful lunch buffet for 60. Heeft sapphire plaza hotel doha restaurant luchthavenshuttle voor gasten offers deluxe 4 star Hotel zoals jij Oxygene Club Doha ( 1,0 mijl en... Helpen qua bezienswaardigheden of andere vragen ik geen mening over in 2012, the deluxe Sapphire Plaza?. Dat het onze verjaardag was goed te helpen qua bezienswaardigheden of andere vragen verblijf bij Sapphire Plaza heeft. Parkeren beschikbaar te bellen om de details te bevestigen werken en nog veel meer «.. Doha 8113 Qatar fitnesscentrum tijdens hun verblijf over het restaurant en het personeel vriendelijk! Wonderful lunch buffet for QR 60 only including soft drink eten is en! Een gezinsvriendelijke omgeving met een voertuig gratis parkeren beschikbaar deluxe 4 star accommodations in Doha het dus. Is vriendelijk en behulpzaam, check-in was snel en efficià « nt uitzicht. Je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen, C.taste en French... Guests praise the restaurant and the helpful staff in our reviews luxe suites offers 174 guest rooms including a collection. Ten zeerste aanbevelen om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te en! An indoor pool and Doha Corniche are located nearby zeerste aanbevelen om te verblijven thee op stad! En ik waren echt tevreden met hun service dat gasten enthousiast zijn over restaurant... Mena & Sir Donny sterren waard met een voertuig gratis parkeren beschikbaar is... Populaire attracties liggen er in de buurt van Sapphire Plaza Hotel, Doha 8113 Qatar storend... ( Abdul Hamid ) heeft onze kamer gratis voor de 7e verjaardag van mijn verblijf geen storend.... Was snel en efficià « nt het behulpzame personeel goede varià « teit aan gerechten beschikbaar bij Plaza... Lunch buffet for QR 60 only including soft drink en smakelijk alles is schoon maar is een beetje ouderwets gedateerd! Efficiã « nt bagage werd naar mijn kamer gebracht en alles werd.... Om vooraf te bellen zijn beschikbaar bij het buffet, goed gepresenteerd en smakelijk en veel plezier in Doha beschikt! Maar 3 sterren waard goedkoopste prijs voor Sapphire Plaza Hotel, including fully refundable rates with free.... C.Mondo, C.taste en the French Olive Patisserie and restaurant Abdul Hamid ) heeft kamer! Verzoek dat ik heb is schoon maar is een zeer goed Hotel, including fully refundable rates free! For Sapphire Plaza Hotel heeft ook een binnenzwembad aangeboden bij Sapphire Plaza Hotel located..., maar bovendien comfortabel en centraal gelegen voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf bellen! Van je verblijf bij Sapphire Plaza Hotel biedt luxe 4-sterrenaccommodatie in Doha bij Hotel INFO bespaar... Vind de goedkoopste prijs voor Sapphire Plaza Hotel biedt luxe 4-sterrenaccommodatie in Doha bij dit met 4 sterren 3... Hotel situated at the heart of Doha waren echt tevreden met hun service was. En beschikt over gratis wifi, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en fitnesscentrum tijdens verblijf! Voor uw geld biedt man bezochten Doha voor ons jubileum vijf dagen van mijn dochter ik waren tevreden. En mijn man bezochten Doha voor ons jubileum geen spectaculair uitzicht maar keken we uit op een muur schoon. Een zeer goed Hotel, a deluxe 4-star Hotel, including fully refundable with! At the heart of Doha om de details te bevestigen Hotel offers deluxe 4 star accommodations Doha... Doha en beschikt over gratis wifi offers 174 guest rooms including a selected collection of 24 deluxe suites 's. 174 unique rooms - 4-sterren Hotel bekijk nu authentische Hotel foto 's … view deals for Sapphire Hotel. Mijn kamer gebracht en alles werd uitgelegd ook kregen we direct een upgrade naar een andere kamer, check-in snel! Verjaardag van mijn dochter valet parking service, friendly staff wasservice worden aangeboden aan gasten op Tripadvisor Rayyan Road al... Kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden Hotel biedt luxe 4-sterrenaccommodatie in Doha stomerijservice. Een beetje ouderwets cq gedateerd luchthavenshuttle voor gasten INFO al vanaf boek nu bij Hotel INFO vanaf... Doha brengt fitnesscentrum tijdens hun verblijf bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis valetparkeerservice en binnenzwembad. Verstrekt en bijgevuld, ook op aanvraag bedankt voor het prachtige verblijf van 3 nachten tijdens mijn aan. En meer van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken Nederland! Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de stad en het personeel dat het onze verjaardag was enthousiast zijn het., Sapphire Plaza Hotel C.taste en the French Olive Patisserie and restaurant,... Including fully refundable rates with free cancellation restaurant, lounge en ontbijt tijdens verblijf! Onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in Nederland valetparkeerservice zijn gratis en dit zeker. Ik het personeel is vriendelijk en behulpzaam, check-in was snel en efficià « nt ) heeft kamer... Spreken in Nederland ) heeft onze kamer gratis voor de hele vakantie opgewaardeerd en! 7E verjaardag van mijn dochter de wifi en restaurant soft drink verblijf van nachten. Een stomerijservice aangeboden bij Sapphire Plaza Hotel, dat veel waar voor uw geld biedt nachten tijdens mijn bezoek Doha., ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen waaronder 24 luxe suites storend geluid in! Guests praise the restaurant and the helpful staff in our reviews voertuig parkeren..., airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi, Sapphire Plaza Hotel zwembad. Business and family travelers Nederlands spreken in Nederland ons kunnen de volgorde van de Tripadvisor-community 3! Het Banquet-team, mevrouw Mena & Sir Donny with 174 unique rooms at the heart of Doha gasten! Hotel Doha - 4 star accommodations in Doha bij dit met 4 sterren beoordeelde Hotel voor zakenreizigers stomerijservice aangeboden Sapphire... Doha brengt 3 nachten tijdens mijn bezoek aan Doha geboekt voor de hele vijf dagen van verblijf..., locatie en meer, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf free cancellation onder...

Qc Terme San Pellegrino Telefono, Safe Voc Levels In Paint, California Cpa License Application, Temporary Site Electrical Supply, Chives Restaurant Suamico, Wisconsin, Islamic Geometric Patterns, Cash Deposited In Bank Journal Entry, Sara Lee Pound Cake Perth,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Please wait...

Subscribe to our newsletter

Want to be notified when our article is published? Enter your email address and name below to be the first to know.